در این میان فردی بهنام "الف- سین" که پیشتر در صندوق بیمه فعالیتهای معدنی مشغول بکار بود و برخی اسنادِ مالی را در اختیار افرادی خارج از شرکت قرار میداد، در حلقه نزدیک به مدیرعامل مشغول بهکار شده است.
آیا با توجه به شرایط ویژه چادرملو و شرکتهایی از این دست بهتر نیست افرادی قابل اعتماد و دارای حُسنِ شُهرت، کنار مدیران این شرکتها قرار گیرند؟
آیا بکارگیری افرادی که با خبرنگاران زاویه داشته و صرفا به دنبال تامین منافع شخصی خود هستند میتواند اهداف این شرکت را محقق کند؟
آیا استفاده از چهرههایی چون آقای "عین" که در گذشته مدیریت روابط عمومی برخی بنگاههای اقتصادی را بر عهده داشتهاند و اکنون در حوزه مدیر عامل، مشغول کار شدهاند، میتواند راه دسترسی متخصصان، کارشناسان و کارگران را به شخص اول شرکت هموار کند؟
بهنظر میرسد استفاده از افرادی با "اعتماد به نفس کاذب" و "غرورِ بدون پشتوانه"، نهتنها راه این شرکت را در دستیابی به اهداف خود هموار نخواهد کرد بلکه سبب خواهد شد به دلیل خلق و خوی شخصی چنین افرادی، مشکلاتی بر سر راه اینگونه شرکتها بهوجود آید.
▫️تولید و تجارت را در فضای مجازی دنبال کنید:
▫️واتساپ:
https://chat.whatsapp.com/L1ClSHXvDoqFuSTXS6rFl9
▫️تلگرام:
https://t.me/tolidotejaratchannel
▫️اینستاگرام:
Instagram.com/tolidotejarat
▫️تولید و تجارت؛ صدای تولیدکنندگان و بازرگانان
مطالب مرتبط
نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست